A koronavírus okozta merőben új és szokatlan európai gazdasági (és egészségügyi) helyzet eddig nem tapasztalt kihívások elé állítja cégünk működését, amellyel kapcsolatban időszakról időszakra szeretnénk tájékoztatni Önöket annak érdekében, hogy minél zökkenő- mentesebben és gyorsabban tudjuk szállításainkat és nyújtott szolgáltatása- inkat teljesíteni.
Az ellátási láncokban világszinten tapasztalt hirtelen, és bizonytalan ideig fennálló változások történtek, amely cégünket is érinti. Európa egyes országai már önkéntes vesztegzár alatt vannak, illetve komoly esélyekkel az alá kerülnek, amit igyekszünk átmenetileg áthidalni, illetve az átmeneti pótlásukra a megfelelő megoldásokat megtalálni. Ennek hatékonysága és sebessége nagyban múlik beszállítói partnereink lehetőségein, egyes kormányzati döntések bevezetésén.
Üzletmenetünk biztosítása mellett a legfontosabb első intézkedéseink ügyfeleink, partnereink egészségének megőrzését érintik, amely értelmében szigorú higiéniai intézkedéseket vezettünk be. Kollégáinknak mindennemű fizikai kontaktust betiltottunk üdvözléskor, és megtartjuk a javasolt fizikai távolságot. Emellett tájékoztattuk őket a kötelezően betartandó szigorú higiéniai eljárásrendről.
Személyes konzultációinkat, bemutató termi és raktári infrastruktúránk használatát a személyes találkozók minimumra csökkentése érdekében igyekszünk redukálni, illetve előtérbe helyezzük és előkészítjük a személyes megjelenést részben kiváltó online vagy telefonos eszközeink működtetését. Erről a jövőben részletes tájékoztatást küldünk.
Az általunk forgalmazott termékek meghatározó része importból érkezik, ezen áruk egy része jelenleg változatlanul beérkezik hozzánk, egy részének szállítása akadozik (pl. Spanyolo.) és egy része azon területekről érkezne, ahonnan már jelenleg sem biztosított az áruk mozgása (pl. Olaszország). Kollegáink, futó egyeztetés és megrendelések esetén felveszik Önökkel a kapcsolatot annak érdekében, hogy a rendelt termékek időben megérkezzenek, illetve a termékek megfelelő kiváltásáról gondoskodni tudjunk. A határidők mellett nagy eséllyel korábban kiadott áraink érvényességét is felül kell vizsgáljuk, és erről szintén tájékoztatást küldünk, hiszen beszállításaink feltételei is nap mint nap dinamikusan változnak. Ezt minimális átfutással igyekszünk rendszerünkbe integrálni, az információkat frissíteni.
Erre az időszakra és a vis maior helyzetre való tekintettel kérjük szíves türelmüket és megértésüket, és egyben kitartást és egészséget kívánunk az előttünk álló rendkívüli időszakhoz!
Üdvözlettel, a Palatinus Fürdőszobaszalon vezetősége
Budapest, 2020 március 16.